DenizSahra her sabah tahin helvası yiyorum, süt attırıcı bi ilaç içiyorum. Sıcak duş alıp masaj yapıyorum. Ama yine de eskisi gibi değiller. Ama dediğiniz gibi eğer sütümü arttıramazsam mama vermekten çekinmem. Sonuçta bebeğimin aç kalmasını istemiyorum. Ama sanırım en önemlisi dinlenmek ve uyumak. Ben bebeğim uyumayı sevmediği için uyuyamıyorum. Uyuyamadığım için de sütüm olmuyor