Sessiz ve güzel iyi yıkıyan hangisi Bi önerin arçelik var cok sesli 10 yıllık benm makine artk gına geldi kurutmada da yerm yok hergün balkona çıkmaktan tel açmaktan aşırı yorulmaya başladım beni Bi rahatlatın 😂 bunalmş durumdayım birde dipnot: kaynanama karşıda haksız çıkmayım öyle Bi makine önerin ki gecen yenisini alıpda iyi yıkar sanma demişti 😂