16 aylık bebeğim var.Bu aralar ağlamalar başladı Bu akşam her şeye ağlamaya başladı.Yemek de yemiyor emmek istiyor hep karnı aç olunca da kendine bir şey bulamayınca da emmeye geliyor bu zamanlarda böyle olur mu acaba ne yapmam lazım? Nasıl yemek yedirecegim ne yedireyim nasıl oyunlar oynatayim ki yorulmaya başladım