Çayına yemeğine Kimyon kat hayatından çıkarma kimyonu 😂 gazı illa ki olur çocuğun kaç ayında olursa olsun sadece hafifletir ağrısını çok kıvranmaz ben en pahalı gaz damlalarını bile kullandım fayda etmedi bize fakat her bebek farklıdır bana iyi gelmeyen şey sana iyi gelir iyi gelen şey kötü de gelebilir deneyip görmek lazım her anneyle bebeğin tecrübesi farklı oluyor bacım