Kızlar kv kp giresunda yaşıyorlar. Yılda bir kez gelir bir iki ay kalır dönerler. Görümcemle bende dönüşümlü kalır. Ben çalışıyorum görümcem evde olduğu için ilk önce ona geldiler. Yarın akşam da yemeğe bize geleceklerini söylediler. 16.00 den sonra geliriz dediler. Ben eve 16.30 gibi geliyorum ama eşim gelmiş oluyor işten. görümcemler 4 kişi 2 kişi de kv ve kp 2 de eşimle ben. Şöyle beni uğraştırmayacak pratik yemek önerisi istiyorum bu arada oğlum 1 yaşına girecek inanılmaz hareketli kv kp görümce asla gitmez yemek yaparken tepemde olacak yani