melekturkr
Diş ateşi 38 i geçmez der doktorum 3 gündende uzun sürmez.
Eğer ateş sıklıka çıkıyor araları çok fazla yoksa mikrop almıştır.
Biz ateşi mikrop aldığında Pedifen vererek düşürdük. Hatta ben ne kadar doğru bilmiyorum 38 lere iniyor dahada düşmüyor diye arkasından yarım ölçekte calpol verdim.
Siz yinede acile değil ama kendi doktorunuza mutlaka götürün