Sadeturkkahvesi 29 ekimde kesinlikle gitmeyin gezinizden bişey anlamazsınız, sehirdışından gelen gruplar okul etkinlikleri vs cok cok kalabalık oluyor, biz 10 kasımda gitmiştik ama içeri girerken herkes birbirini iterek giriyordu ve hiçbir şeye bakamamıştık, daha sakin bir günde gidin bence