14 aylık, ortamızda yatıyor ve memem açıkta yatıyorum… Doğduğu günden beri emzirerek uyutuyorum ne sallanma kabul etti ne başka bir şey. Bu hafta da yeni bir huyu çıktı üstüme komple uzanıyor ve öyle emiyor, o şekilde de uyuyor 😅 emzirmeyi komple bırakmadığı sürece çok zor sanırım benim için. Yapabilene helal olsun