Merhaba. Biz 2.ay asimizi olacaktik ancak alerjimiz var. Egzema ve konaklae oluştu, tabi bagisikligimizd dustu. Immun testi yaptirmadik ama, ben suan bebegimin asiyi kaldirabilcegini dusunmuyorum. Bu asiyi erteleyebiliyormuyuz ? Yani alerjiyi bulmamiz ortadan kaldirmamiz bi surec alicak sonucta boyle bi hakkimiz varmi