tetik genellikle açken mi oluyor canım. Benimde sol kaburga altımdan yani midemden sırtıma vuran bi ağrım var iğne batması gibi bazen donuk bi ağrı gibi nefes alırken bile batar hatta. Bununla birlikte arada mide bulantısı çok affedersin ama geğirme ihtiyacı duyuyor musun?