aemy61 4 yaşında 4 5 gundur kaka yapamıyor uyurken fitil koydum 2 saat oldu hala kaka yapmadi sıkıntı olur mu
alparslanmomms Sıkıntı olur mu bilmiyorum ama Hindistan cevizi yağı çok ama çok etkili . Benim bebeğim onunla düzeldi . Tavsiye ederim . Zeytinyağı gibi içirin 1 tatlı kaşığı her gün
alparslanmomms aemy61 peki beslenmesi nasıl ? Çünkü bazen kabızlık değil yetersiz beslenme sonucu da kaka yapmıyorlarmış
aemy61 alparslanmomms 1 hafta önce 3 gun suren bir atesi oldu istahsizlik sonrasi yemek secmeye basladi zeytinyaglı corbalar verdim pilavi cok seviyor pirinc kabiz yapar diye bulgur pilavi yediriyorum
alparslanmomms aemy61 belki iştahsız olduğu dönemden geçtiği için yapmıyordur . Karnı sert değilse ıkınmıyorsa bence kabız değildir . Bi gözlemleyin siz de
mertt0434 alparslanmomms merhaba ne zaman hindistan cevizi yağı vermeye başladınız benim bebeğim 4 aylık sürekli kabız oluyor
alparslanmomms mertt0434 Merhaba ben 7. Ayda keşfettim sanırım. Ama 6 ay öncesinde verilmez o . Bence bekleyin vermeyin şu an