stillwasser yazın sık sık 4-5 günde bir ama kışın oda 19-20 derece oluyor ve ince yorganla yatarız eşim de ben de terlemeyiz 10 gün -2 haftada bir falan aklıma geldikçe değiştiririm ama kışın bile haftada 2 degistirenler suyumuz bitiyor farkında mısınız bu kadar su israfı yapan herkes toplanmış aman komşun çok pis diyor valla sinirlendim temiz koku seviyosaniz yastık kılıfını değiştirin yeter zaten