stillwasser Komşum yazın 2 haftada bir kışın ayda 1 degiştiriyormuş sizce anormal degil mi ben haftada 1 bazen 2 değiştiririm
Aysenrgrkmm stillwasser anormal tabi kirlenmese bile tozlanıyor hele yastık kılıflarının 2 günde bir değiştirilmesi lazım
Sulee_ stillwasser her hafta yastıkları yorganlari yıkıyorum yaz kış farketmez 3 günde bir nevresim değiştiririm ayda 1 normal değil ya ister istemez koku oluyor tozlanıyor
yorgunargindarginmomy Anormal tabiki .Düzenli banyo yapsan bile yastik kirleniyor tozlaniyor. Ben kışın haftada 1 yazın da haftada iki defa degistiriyorum.
stillwasser Sulee_ bende yorgan yıkıyorum ya aslında yorganı sürekli yıkamak da yıpratıyor bende siz gibiyim
emosss__ Bi gün var bi gün yok mutlaka değiştiririm. Bir hafta asla kalamaz misafir gelse yatılı yıkarım tekrar veririm aman 3 5 gğn kullansın gitsin diyemem
Sulee_ stillwasser benim eşim terliyor gece uyurken koku siniyor illaki o yüzden bazen haftada 2 yıkadığım bile oluyor onun yastığını ama 1 ay bekleyemem ben öyle nedir yaa
Dedektifgadget stillwasser haftada bir yıkarım yastıkları bazen daha erken Yazın her fırsatta yıkarım
mamylatte stillwasser seyrek değiştirmesini geçtim yaz kış arasında bu kadar fark olması da saçma kışın niye kirlenmesin yani Ben max 5. Gün değiştirirm genelde 3 günde bir olır da Her çamaşırda bir nevresim olır yani 15 gün çok be
cokbilmismom stillwasser ayda bir mi yuh ben her hafta değiştiririm yastık kılıfı daha sık değiştiririm 3 günde falan
mamacitaa_ stillwasser temiz nevresim çarşaf yastık kılıfı off en sevdiğim miss gibi yaaa daha dün değiştim benim çocukların yıkattım 🫧🧼
stillwasser goldengate ama normalde sürekli temizlik yapar evi temizdir titiz biri ama bunu niye böyle yaptı anlamadım