Kızım 2 yaş 3 aylık, öğlen ve geceleri tek başına yatar hiç bizi yanında istemezdi. Gecede 1 kez süte kalkar sabaha kadar uyurdu. 4-5 gündür sürekli yanında bizi istiyor ve geceleri çok sık uyanmaya başladı. Yanına yatıyoruz fakat asla uyumuyor oyalanıyo sürekli. Korktuğu birşeyde yok zaten sürekli yanındayım birşey olsa bilirdim. Araştırdım baya fakat yazılan şeyler kızıma uyan şeyler değil. Lütfen birşey diyin yoksa deliricem artık..