kpd bizim 3 ay 1 gün oldu ve her sey degisgi . Gündüz sürekli ağlıyordu asla uyumuyordu . Aglayarak kucakta zıplaya zıplaya uyutuyordum . Meme reddi de oldu . Hatta biberon bile almadı . Gece aynıydı 8 cibarı uyur 2 de uyanir sonra 4 bucuk 5 bucuk 6 da uyanirdi ama normalde emerek uyuyordu meme reddi olunca gece uykuya gecirmekte zor oldu . Sonra 4 ay 1 gün lük olduk günduz uykulari biraz daha duzeldi ama gece uykulari bozuldu. Yatiriyorum 12 olmadan 3 kere uyaniyor 12 den sonra zaten birde hafifliyordu uykusu. Uyaninca uyutmakta zor oluyordu gece 6 7 kere uyaniyor .5. Aya girdigimizden beri . 2 bucuk aydır mental sağlıgım çökmek üzere.