Bende düşmelerde carpmalarda hirudoid krem sürüyorum ağrısını aliyor ve olası kızarıklık şişliğin önüne geciyor. Kusma gözde kayma dengesizlik yoksa bi sıkıntı olmuyor genellikle. Ay ilk bebeğimde en ufak bir şeyde acile gidiyordum. Olabiliyor böyle kazalar malesef öyle öyle büyüyorlar. Bı sıkıntı yoksa endişelenmeyin.