Merhaba hanımlar. Kızım 2,5 aylık. Son zamanlarda emerken memeyi bir çekiyor bırakıyor, bir çekiyor bırakıyor, ağlıyor memede. Şöyle aralıksız bir dk emmiyor. Uyurken veriyorum ben de. Biberon kullanmıyoruz bu arada. Bunun sebebi nedir yaşayan var mı acaba ve geçici midir? Yanıtlarsanız çok sevinirim 😔