kupraa canım evet bızde oluyor sorun bazen bebeğin hareketlerını anlöaan lazım benımkı dogdugundan bellı akşam uykusuna 7.30 8 de gırıyor dogdugundan bellı gece altını degıstırmeme gunduz uykusu yoktu kolıktı 1.5 aydır onuda duzene soktum bır sabah uykusu bır oglen uykusu yapıyor 2 saat sürüyor kendın düzen olusturmayınca bebek olusturmuyor malesef ve sakin olmak lazım sanırım ben sınırlı ve uzgun streslı olunca benegımide hiç uyutamıyorum