Kızlar ev sahibi kirayı 10dan 15 yaptı. Evde kocaman yüklük var koridor boyu öyle diyim. Kayınbabamgil de 12000e ev bulmuşlar gittik baktık okey ev güzel salon falan hayal ettiğim gibi ama hiçbir şekilde yorgan vs koymaya dolap yok. 12 kira 12 depozito ev boyaması falan derken epey masraf çıkacak. Eşim evi beğendi falan ama 15000 tl kirayı reddedip kaç milyardan olacağız. Ne yapıcam bilmiyorum sabah beri düşünüp duruyorum akıl verin ya lütfen