Kızlar bebeğim sadece uyuyacagı zaman emiyor onun haricinde gün içinde hiç emmek istemiyor. 2 ana öğün 1 ara öğün veriyorum ama porsiyonları oldukça az belki acıkır emer diyorum ama yine emmiyor . Bu ay hiç kilo almamış. Ne yapabilirim bana yol gösterin 😢 daha çok emmesini istiyorum çünkü emmedikçe sütte azalıyor.