Happyyymomms Kızlar ben ne yaptıysam mamayı bıraktıramadım denemediğim süt kalmadı içine koymadığım şey ne yapmalıyım
mylife_ Happyyymomms geç kalmışsınız zor olabilir bırakmak 18. ayında birden kesmiştim vermeyi sizde vermeyi kesin istediği zmaan dikkatini dağıtacak şeyler yapın oyun oynayın birlikte ilk 3-4 gün zorlanır alışır sonra
etuerk Happyyymomms mamayı az suyu çok koyun ben içine sirke de koydum ama onu bile içti ama 1 hafta boyunca mama bitecek başka mama kalmamış market mama satmıyormuş artık mama alamayacağız bu mama bitsin bak başka mama yok gelince alacağız diye söyledim mama bitmeye yakın gösterdim bak mama bitiyor markete gelince söylecekler alacağız dedim o akşam vermedim istemedi ikinci akşam aradı gelmemiş dedim üçte sormadı öyle bıraktı
livanurvealpinannesi61 Happyyymomms maması bitince tekrar almayın alışır zamanla. Ben maması bitince almadım tekrar biberonu da kaldırdım ağladı istedi alıştı. Bırakmaz derseniz bırakmaz direk kaldırın mama da almayın bırakır
Betizz Koymussnzdr mutlaka bn tuz koymştm tekrr ıstedı yıne tuz koydum acı dedı çöpçülere verdm dedm tabı bı hafta baya zor gect aglad fln istedı hep ama vermedm asla unuttu snra gectı 26 aylık braktk bızde
Happyyymomms Betizz şundan da korkuyorum uykusu zor olan bir çocuk artık dişlerini tamamen çıkardı çıkardığı hafta 3 kez kalktı gece en son bebekken böyle yapmıştı diyeyim neye uğradığımı şaşırdım gece kalktığında nasıl yaparım bilmiyorum
Betizz Happyyymomms evet gece de istediği oluyordu bi ara bırakmstı gece içmeyi snra tekrar isteyıp içmeye basladı son zamanlarda da kımı içiyordu kımı içmiyordu ama 2 yasına kdr hep içti zaten son ıkı ay böyle gecti
emosss__ Benimki de 20 aylık olmak üzere ek gıda asla yemiyor haftada bir belki iki öğün yemek yiyor mama kuruyemiş meyve tüketiyor. Gün boyu mama falan vermeyip aç bırakıyorum yemek yedirmeye çalışıyorum ama asla yemiyor ne yapabilirim
etuerk Happyyymomms hayır ben 8. Ayda geve beslenmesini kesmiştim gece istemezdi mamayı da 22 aylıkken bıraktı
beyzanuroz Happyyymomms ozmn kesin mamayı çnkü 2 yaşında ve artk hiç uyanmadan uyumasi lazım gelişimi için eğer gece kalkmiyorsa mama için günde bıkere verin diyecektim
Helincik Happyyymomms bugün biberonu magazada düşürdü kırıldı. İnanılmaz sinirlendim ama hayırlı olan oymuş. Eve geldik mama isteyemedi istedi sen kırdın kızım dedim. Bayagı yedi. Gece tetikteyim. İnş uyanıp istemez. Sıyu da biberonla içiyor. Mama yerine su versem sabah tekrar mama ister delirmek üzereyim. Kaç post açtım bunun yüzünden. Neler denemedim ki! Hep içti hep. Allahım yardım et. 23 aylık
busraegemelih Oğlum 22 aylık, gece uykusuna geçmeden önce bir biberon içiyor mama sadece. Mamayı kesersem yerine başka bir şey vermem gerekiyor mu bu dönemde?
Ayseediz Happyyymomms 19-20. Ayda cam şişesini fırlatıp kırdığı için Bidaha almadım ve o şekilde 3-5 gün zorlanıp sonra alıştı