Kızlar doktor agument başlattı ama 2. Günde kızımım vücudunda kızarıklıklar çıktı ve ishal oldu ilacı hemen kestim bugün kızarıklıklar yayılmaya başlayınca doktora gittim hiç bir şey yapmadı vücuduna bakmadı bile kullanma yeter exstra bi şeye gerek yok dedi yeni antibiyotik de vermedi aranızda böyle bi durum yaşayan var mı doktorlarınız nasıl yol izledi