linosko1 benseninanonim birdeee okulumu yarida birakmak sosyal hiznetler okuyordum nişanlilik vs derken devam etmedim
benseninanonim linosko1 benim de aynisi oldu ben de ameliyathane hizmetleri okuyordum yarida biraktim o da buyuk bir pismanligim keske her seye ragmen devam etseydim
ummukerem linosko1 yaa ben mezun oldum hatta yüksek lisans da yaptım ama evlendim çalışmıyorum şimdi 🥲 mesleğim var diyorum en azından