anne232 gizematadeniz Bende e Bebek tr şampuan bakarken gördüm fiyatı da iyiydi içeriği temiz değil mi acaba
livanurvealpinannesi61 anne232 ıva natura kullanıyorum çok memnunum içeriği temiz göz yakmıyor çok güzel saç uzatıyor
livanurvealpinannesi61 gizematadeniz hipp Güzel ben kızıma baya kullandım ama oğlumu alerji yaptı ıva naturaya geçtim ikisine de kullanıyorum oğlum alerjik olduğu için onu kullanıyorum mecburen
Kitsu Dalın kullanıyorum ben. İçerik konusunda %98 temiz içerikli. Parfüm içeriyor ama bize alerji yapmadı
bir1anne Birhaziranhikayesi ben yurt dışındayım bana hastahanede verdiler kullanmam için hatta ilk birkaç hafta bundan başka ürün kullanma dediler bende o şekilde ilerledim. İçeriğinde zararlı olan ne var acaba daha dikkatli olayım.
livanurvealpinannesi61 anne232 oğlum da alerji yaptı bebekten bebeğe değişir sadece parfüm vardı sanırım içinde tam hatırlamıyorum
oylesinebiri__ anne232 mustela kullanıyorduk saç uzatması çok iyiyidi bebeğim erkek saçları kız gibi sonra içeriği temiz değil dediler değiştirdim Chicco aldım
anne232 oylesinebiri__ Bende mustela kullanıyordum Dr önermişti aslında evet içeriği temiz değil dediler sonra başka aldım şimdi başka bir marka denemek istiyorum Chicco güzel mi?