Kuzeymiram Çok karnı ağrıyor, ishalmi bilmiyorum daha tuvalte çıkmadı, doktor probiyotik yazdı kullandım ama hala karnı çok ağrıyor ne yapabilirim elimden birsey gelmiyor yardimci olurmusunuz
deniz255 Kuzeymiram midesi bulanıyor olabilrmi peki krıştırıyolar çünkü doktor bağırsaklarını dinledi mi
beyzambetulum Kuzeymiram ishal mi yoksa kabız kabızlıktan da agriyabilir eğer daha wcvye cikmadiysa lavman yapabilirsin
Kuzeymiram deniz255 igne verdi ama yaptırmadım çünkü herhangi bir olasılık icin imza istediler bnde kabul etmedim
deniz255 Kuzeymiram anladım canım geçmiş olsun yani bulantı ilaçsız geçmez maalesef. İshal için de probiyotik biz enterogermina kids iyi geliyordu haşlanmış patates muz vs kuru gıdalar iyi geliyor