Arkadaşlar merhaba öncelikle şunu belirtmek isterim daha önceden bende bu sorun yoktu fakat yıllardır anksiyete ile mücadele ediyorum.ruhsaldan çok bana fiziksel etkileri oldu boynumdaki düzleşmeye kadar..ilk hamileyken farkettim eşimle biyerde yemek yiyoduk sanki yutma duyum gitti biran yemek boğazımda kaldı ne aşağı ne yukarı yani sanki o an yutma yetenegimi ve hissimi kaybettim..doğumdan sonra epey bir süre olmamıştı..fakat birkaç aydır gene aynı durumdayım hele tek yemek yiyosam kalabalık bir sofrada çok nadir oluyor bu durum..inanın arada kahvaltıda bile boğazımı kısarak yutmaya çalışıyorum sürekli olmasada ekseriyetle bu ara bu durum oluyo bana su olmadan sofraya oturamiyorum..bunun gibi bir durum yaşayan var mı sizce durumun psikolojikmi yoksa başka bir sıkıntım mı var acaba