ikibebeannessi Hanımlar iki tane peluş halım var ama üstü yani o yumuşak kısmı çok kayıyor normal yürürken bile daha önce kullanan oldu mu ya da çözüm önerisi olan var mı
Mmeelliikkeee ikibebeannessi tek çözüm basılmayan yerde dekor olarak kullanmak benim de vardı bi ara ama çok oldu kaldırdım
ikibebeannessi Mmeelliikkeee serdiğim gibi kaldırdım çocuklar pistte kayak yapar gibiydi çünkü 🙈kullanamıycam o zmn ya teşekkürler😊
Kitsu Çok severek aldığım 3 peluş halim vardı ama esim evlendiğimizde hepsini kaldırdı. Tüylerinin arasına toz giriyor süpürürken çıkmıyor diye sinir olmuş 😅
bsrkn Kaymadan ziyade üstüne basıldıkça peluş sönüyor yapışıyor komple halılarımı değiştirmiştim bu yüzden