Herkese merhaba 16aylık kızım var çok sık emiyor ve memeye düşkün. Memeyi vermeyip dikkatini dağıtmaya yemek yedirmeye teşvik etmek için çabalıyorum fakat krize giriyor. 9kilo 700gr ve kilosundada kaç aydır ilerlemeye göremedik. Değerler kontrolü yaptırmak için doktora gidicem fakat şınu sormak istiyorum. Sizin gibi böyle bebekleri olanlar varmı iştahını arttırmak için neler yapıyorsunuz. Şınu şunu yapmalısın dediğiniz neler var tecrübelerinizi aktarırmısınız çünkü artıl bu kilo konusuna takılmaktan beter oldum. aynı zamanda bebeğim hareketli bugün sevdiği yemeği yerken yarın yemez oluyor…