Merhabalar kızlar oğlum 2 buçuk yaşında 1 yaşından beri fizik tedavi görüyor tüm vücut tutunumlu son 1 aydır tedaviyi reddediyor asla ayakta durmuyor şelte çuvalı gibi yığıyor kendini (normalde oturuyor ayakta duruyor du) başına gelen var mı geçici bi durum mu çok zorlanıyorum yoruluyorum ne yapabilirim