Ben saçımı ilk kez palette 6.88 yoğun kızıla boyadım. Şimdi tekrar boyayacağım fakat şunu merak ediyorum bu renkten açık olarak
şarap kızılı, lal kızılı, nar kızılı, kızıl büyü , çilek kızılı yani bu kullandığım saç renginden bu sandıklarım arasında açık renk boyasam sıkıntı olur mu? Yada tavsiye edebileceğiniz hangi renk kızıl tavsiye edersiniz çok cırtlak olmayacak ve içinde bakır turunculuk olmayan akmayan boya tavsiye eder misiniz?