Doktorum 3 aylığına 10 günlük kullanım için duphaston verdi ilaç bittikten 4 5 gün sonra 3 gün sürecek lekelenme oldu bu 3 ay kullandıklarımın hepsinde oldu bu lekelenme normal mi sizde oldu mu ve adet yerine mi geçiyor bu yüzden de abdest almam gerekir mi ilk kez bu ilacı kullanıyorum ve bilgim yok. Doktor randevuma daha var o yüzden kullanan varsa eğer bilgi almak istedim.