bluemomjean bebeğiniz daha küçük muhtemelen o aylarda ben de öyle hissetmiştim çünkü yoruluyorsun sürekli bakım veriyorsun emzir altına temizle evin işini yap falan derken gerçekten bebeğime vakit ayıracak gücüm olmuyordu o da benim gerginliğimi hissediyordu başkalarına gittiğinde sanki daha mutluymuş gibi geliyordu bana da ama bu zamanla geçti tabii ben düzenimi kurdum biraz daha büyüdü eskisi kadar yorulmadığımı fark ediyorum şimdi ama sizi sevmemesi gibi bir durum asla söz konusu değil emin olun arkanızdan ağlayacak tuvalete bile gidemeyeceksiniz elinizi yıkarken kıyametleri koparacak beni de kucağına al diye gözün asla sizden ayırmayacak başkasının kucağına gitse bile size bakacak o günlerde gelecek emin olun şimdi eğer yorgunsanız kendi yorgunluğunuz bebeğe yansıyor olabilir 😀