elfdaakbas kızım 3 yasına girecek ocakta ilk doğum gününde kalabalık kutladık ama baktım çekilecek çile değil temizliği hizmeti cocukla ilgilenmesi uykusu sohbeti derken geçen sene sadece eşimin iş ve ortak arkadaşlarımızı çağırdım sayılı kişiydik güzel geçti bu sene de öyle yapacağım ailelerle kendi aramızda da kutlarız. akrabalar dahil olunca millet doğum gününe değilde dedikoduya geliyor sanki gerek yok kendini yormana ya aile icinde kutlayın cekirdek ailenizle ya da bi kaç arkadaş ortak edin.
her sene en güzel elbiseyi alır en güzel şekilde resşm çeker ortam hazırlarım biri gelse de gelmese de çok büyük bişey yapmanıza gerek yok anı kalsın yeter