Bebeğim henüz 2 ay 10 günlük ara ara zorda kaldığım zamanlar Philips avent yavaş akışlı biberon kullandım çok sık vermedim bazı günler hiç vermedim iki gündür de emmek istemiyor biberon istiyor 3-4 saat aç bıraktım emer dedim yok yine aynı sallayarak yatarak zıplayarak da emzirmeyi denedim hâlâ aynı meme de çok ağlıyor kendini geri itiyor kızarıyor ne yapacağım bilmiyorum 😔