patateskizartmasi şöyle yaklaşık 3 yıl çalışamadım avukatlar falan aradı anlaşma yapamayacağımı söyledim ödemeyemezdim sonuç olarak tabi sürekli de aradılar alamadıkları için bu süreçtede hiç sigorta girişim falan olmadı üzerime mal varlığıda olmadığı için 3. Yada 4. Yılın sonunda varlıktan aradılar onlarla pazarlık yaptık ben ödeyebileceğim tutarı söyledim onlar söyledi kabul etmedim en son ortada bi fiyatta anlaştık bi miktar peşin kalanını taksitle ödedim banka sizden faizli olan tutarı almayacağını anladığı zaman varlığa devrediyor dosyanızı ne kurtarsam kâr gibi düşünebiliriz