Kızlar kızıma Bebelac Gold mama kullanıyoruz ve dün akşam mamanın içinde böcek çıktı mamayı döktüm cimer’e yazdım başka nereye şikayet edebilirim çocuklarımızı sağlığı söz konusu bu mamalar nasıl bir ortamda üretiliyor ki bu pakette böyle bir şey çıktı anlam veremiyorum. Ve hangi mamayı önerirsiniz mama değişikliği yapmak istiyorum Aptamil hipp kullandik şuana kadar en iyi gelen Bebelac Gold idi ne yapacağımı bilmiyorum