-SweetPanda- cinarprens Aldırmak? İnşaAllah hamile değilsinizdir zira hamileysenizde inşaAllah aldırmaktan vazgeçersiniz.. Allahım yardımcınız olsun.
cinarprens -SweetPanda- öyle bı vicdan azabı içerisindeyim ki dua ediyorum inşallah değilimdir diye bı yandan oğlumun gözünün içine bakıyorum daha 7 aylık bi yandan desteksiz kimse olmadan tek başıma bebeğimi.buyutmem maddi manevi çok zor gerçekten çok zor birde anneliği tattım
zeynepsimsekk Ben öğrendiğimde silik bile değildi nasıl öyle cıktı anlamadım 200 lerdeydi beta ve emzirirken hamile kaldım bende
cinarprens aysebb patlak çıktı şansıma ertesi gün hapı kullandım sonrasında ama ne biliyim öyle bı hissiyat doğdu içime 1 hafta sonrasibda yaptığında çıkmamıştı aradan Zaman geçti tekrar yapmak istedim silik çizgi
aysebb cinarprens 12 gün sonrasında yapılan testlerde çıkar özellikle erken gebelikte çıkıyor 12 gün sonra. Yarın bir kan verin netleşsin isterseniz. Ertesi gün hapı kullanıp işe yaramayanlarda oluyor çünkü belli olmuyor maalesef
ipeksiiimom cinarprens silik çizgi zaten pozitif demek ama beta değeri henüz çok yükselmedigi için silik çıkıyor. İnsallah gönlünüzden geçen olur. Desteksiz çocuk büyütmek çok zor
TugbAlperen cinarprens inşallah hamile değilsinizdir. Ama öyleyseniz aldırma konusunu bi kez daha düşünün. Arkadaşım sizin gibi yanlışlıkla hamile kaldı 6 aylıktı. Şimdi çok iyi arkadaşlar birbirlerine çocuklar kimseyi aramıyorlar birlikte büyüdüler
cinarprens zeynepsimsekk hmm napicagim konusunda hiç bı fikrim yok henüz gidemedim de hastaneye bebeğimi birakicagim yada biriyle gideceğim kimse yok
rumeysalbayrakaya cinarprens Abim 7 aylıkken annem bana hamile olduğunu öğrenmiş o kadar çok üzülmüş ki çok aldırmak istemiş ama babam izin vermemiş. Doktor benden ötürü 9 ay boyunca engelli demiş annem 9 ay boyunca ağlamış sonuç olarak annem en yakın arkadaşım sen olmasan ne yapardım diyor hep bence aklından aldırmayı çıkar. Benim de bir oğlum var 4 buçuk yaşında iki hafta önce düşük yaptım kürtaj olmak durumunda kaldım o kadar üzgünüm ki hala aklımdan çıkmıyor bir de siz yaşarken kürtaj yaparsanız ömür boyu pişmanlık yaşarsınız diye düşünüyorum. Ben bu kadar isterken düştü o da bir imtihan sen istemezken nasip oldu belki de o da bir imtihan öyle düşün akışına bırak daha belli bile değilmiş durum
cinarprens rumeysalbayrakaya off gözlerim doldu gercekten napicam bilmiyroum akışına birakicam sanirim
KLORAK sesizlik20 2 sene korundum 2 senenin sonunda 2 aylik deneme ile hamile kaldim suan 37 haftalik :) kazayla 3. Olursa ki yeterli yontem kullanmazsam olur, o zaman da aldirmam zaten :) belki oturur 9 ay aglarim, bir ömür aglamaktan iyidir
cinarprens KLORAK çok çok büyük konuşuyorsunuz hayat şartları sizi öyle bı noktaya getirir ki ağlamak bile işe yaramaz bence küçük küçük lokmalar yiyin size tavsiye
lillilos Ertesi gün hapına rağmen olduysa dış gebelik olma ihtimali çok yüksek betanızı takip ettirin eğer öyleyse geç olmadan müdahale edilmesi gerekir