Yarından itibaren kendimi dinlediğim , kendime daha iyi gelecek bir hayata adım atmaya karar verdim . İbadetlerim , az ve devamlı olabilecek cilt bakımı , oğlum ile daha kaliteli vakit geçirmek ve haftada iki gün özenerek hazırlayacağım akşam yemeği , yavaş yavaş fazla olan kilolarımı vermek ve erken uyumak gibi . Bu kaçıncı niyet edişim sayamasamda 😅oğlumun 3 buçuk yaş olması ile biraz daha mümkün gibi artık ☺️
Sizin var mı iyileştirmek istediğiniz konular ?