joie ispin 360 kullamıyorum. araba hareket halindeyken de dönebiliyor. her marka hareket halindeyken dönmüyormuş kapı engel oluyormuş diye araştırmıştım. çok pahalı bir marka vardı adını unuttum onun için öyle dediler o yüzden o markayı almaktan vazgeçmiştim. 3 kademe yatış özelliği var. koltuk alçak değil bu da önemli bebiş yolculuk esnasında cam hizasında olduğundan dışarıyı görebiliyor. ben memnunum açıkçası.