Lamraa Kızlar sezeryan dikişlerim iltihaplanmış koku ve akıntı var doktordan randevu aldım ama enfeksiyon geçene kadar randevu gününe kadar korse kullanmayayım mı yoksa kulaksam bisey olmaz mı
Gzdzeynep Lamraa bence hava alsın dikişiniz bişey kullanmayın doktora kadar. Sezaryen olmadım ama ameliyat olduğumda dikişim açıkken daha çabuk iyileşti
sengul34 Lamraa hayr hayr kesinlikle kullanmayın zaten çok acır benmde efeksiyom kapmıştı çok ağrılı geçiyordu islak bırakmayın
ballitursu Lamraa Benim de ilk doğumum da olmuştu korseyi bence kullanmayın gidene kadar ilaç veriyorlar (krem solüsyon gibi )temizliyorsun falan geçiyor bol ve rahat bişeyler giy kontrole kadar geçmiş olsun
Lamraa barbiee_ çok sağolun ilk bebeğimde böyle bi sıkıntı yoktu ama bunda göbeğim bayaaa büyüktü doğum yapınca da sarktı dikislerimi kapattı hep terliyordum galiba sürekli nemli kaldıkça artık enfeksiyona çevirdi
Lamraa sengul34 bide nemli kalmaması için dünden beri bi kumaş koyuyom oraya koymaya devam etsem mi ki
sengul34 Lamraa doktor bana antibiyotikli ilaç vermişti kirip döküyorduk öyle yatıyorrdum kuruyan diye ben hc koymadim
ymc516_ Lamraa antibiyotik tedavisi uygulayacak. Birde krem verir orası hava alsin bide kuru tütün. Benimde dikksim kızarıp kenarı enfeksiyon olmuştu o şekilde geçti. Biran önce gidin doktora yarın yanliz