23 aylık bebeğim ishal ateş oldu 1 hafta hastanede kaldık o hastalıktan sonra sürekli gece ağzından nefes alıyor ağzı açık uyuyor. Bazen sanki nefesi kesiliyormuş gibi ağlayarak uyanıyor burnu tikaliymiş gibi davranıyor uyuyamıyor gündüz bu durumu yaşamıyoruz ama geceleri yaşıyorum. Geniz eti olabilir mi acaba burnunu açıyorum serum fizyolojikle aslında yatarken tıkalı değil ama neden öyle oluyor anlayamadım yaşayan varmı bu durumu
Kulak burun boğaza götüreceğim hafta içi.