eses123 evde termostat var 23.5 dereceye düşünce yanıyor havalar iyiyken böyle vücut alışması için kışın bi tık alta çekip 22.5 falan yapıyoruz hep sabit kalıyor bunun altına hiç düşmüyor. Çocuklarım uyku tulumuyla uyuyor zaten ısı sabit kalınca da ne terleme ne üşüme oluyor sıkıntı olmuyor