ozlm124 merhaba meslegınıx nedir ?
Ben muhasebecıyım ofise getırıyorum hasta olduğunda yarım gun yarım günde ızın alıyorum çok sıkışırsa. Bunu yapıyorum
Arada ızın alıyorum bır gun
Kızım 32 aylık alerjık bır bebek eğer enerjısını etkışemıyotsa hasta olması öğregmenı ılacunu havasını verıyor kreşte
Bu şekilde düzenımız var şu an işyerınız uygunsa yanınızda götürmek ıyı oluyor