Bizde de olmuştu. Bence atak haftasıyla çakıştığı için daha da zorlandık. Kesinlikle kucaktan inmiyordu ve hep ağlıyordu bunun üstüne beni emmeyi de bırakmıştı. Biraz sabırlı olun zamanla azalıyor. Biz hala meme reddi konusunda biraz sıkıntı yaşıyoruz. Uyku sersemliğiyle veriyorum ya da ayakta gezerken veriyorum. Huzursuz olunca da duşa sokuyorum iyi geliyor.