biricik9 yaa oğullarımız adaş 🥹 inek sütü sindirimi zor olduğu için pek önerilmiyor diye biliyorum tabi biz daha çok miniğiz oralara daha gelmedik araştırmadım pek o yüzden, aslında sadece emzirme yapsan emdikçe de sütün artar bence emip ağlıyor mu yetmediğini nasıl anlıyorsun, bazen biz gereksiz evham yapıyoruz bizde daha 1 aylık olucaz mama meme gidiyoduk doktor artık kesebilirsin mamayı demişti ilk cesaret edememiştim sonra baktım emzirmemden sonra uzun uyuyor yani acıkma belirtisi yok kestim, sağım yaparak biberonla da verebilirsin hem artar da