Deletedmom_289 Blender ve robot um var mikserim yok yarın arkadaşım eşi ile akşam çaya gelecekler trileçe yapacam nasıl yapabilirim.
deniz255 Deletedmom_289 şekerle yumurtayı blenderle yapıp köpürtene kadar gerisini normal çırpıcı ile karıştırın.
alinmom Deletedmom_289 Yerinizde olsam farklı bir tatlı seçerdim. Etimek, tiramisu, magnolya gibi. ☺️
selamunkavlen Deletedmom_289 yaptım canım kek sarı kalıyor acayip kabardı ama . Yine de robot ile geçersen rengi sarı kalmaz belki
deniz255 Deletedmom_289 olur ama sadece şekerle yumurtayı blenderla çırp un vs ekleyince normal yavaş yavaş çırpıcı ile elinle karıştır
allwrite Yumurtayı blend edince hacim almaz bence. Yumurtalar oda ısısında olsun. Yorucu olur fakat el çırpıcısı da iş görür.