İyi pazarlar sevgili anneler. Bebekleriniz ve sizler ne durumdasınız?
Benimki 13 haftalık. Hala gaz problemi var. (Sanırım emerken hava yutuyor🙂↔️) o yüzden gece uykularımız da bölük pörçük. Çok uykusuzum😞
Ve bu ara çok kucakçı. Gündüzleri kucağımda uyuyor. Çok nadir yatağına bırakabiliyorum, o zaman da ne işi yapabilirsem işte😊
Sadece anne sütü alıyor, kucağımdayken emmek de istiyor tabii sürekli. Emzik tutmadı, rahat gaz çıkarmak için memeyi kullanıyor😊
6200 gram, 62 cm.
Ama bunların yanı sıra artık bir şeyleri tutabiliyor, eller sürekli ağızda, kahkaha atıyor, agu gugu konuşmaya çalışıyor😁 çok tatlı.
Sizin bebişler nasıl? Sizler nasılsınız? Buyrun sohbete☕️🌸