Kızlar geçmiyor. 1,5 sene oldu yoklamadığı bir Allah’ın günü yok.
15 seans terapi aldım, aylardır ilaç kullanıyorum yok olmuyor.
6 kardiyoloğa gittim, röntgenler,ultrasonlar, türlü testler bir şey çıkmıyor ama benim bu ağrılarım, bu kötü düşüncelerim geçmiyor. Siz neler yapıyorsunuz? Nasıl atlatıyorsunuz?