ayisit mommandboy Burberry goddes ve Gucci bamboo hafif koku olarak bunları kullanıyorum, genelde tercihim ağır kokular.
yaren1106 mommandboy la vie est belle kullanıyorum 6 yıldır felan çok seviyorum kokusunu vazgeçemediğim tek koku🌼❤ bir ara black opıum kullandım ama o bir tık ağır
Usnac1995 ayisit Ay bunu beğeniyor musunuz cidden. Kuzenim almış bana muadilini, hiç beğenmedim sanki herkeste olan bir koku gibi. Çok tanıdık geldi 🥲
asilsmom_ yaren1106 merhaba black opium hangisini kullandiniz? Disi siyah simli olan ile orta kismindaki yuvarlak simli olan arasinda kaldim
muhammedmetininannesi koyumor bende o koyu çok seviyorum siyah şişe değil mi pahalı biraz 3 4 bin orijinali siz nerden alıyorsunuz orjinal mi?
1prens1prenses_ mommandboy Shumukh ve Clive Christian original collection No1 50 ml Edp Feminine bayılıyorum hem şişesi hem korkusu
hira0502 mommandboy şu an elimde libre idole chole birde black opium var idoleyi sevmedim övdükleri kadar güzel değil güllü lokum gibi kokusu evde kullanıyorum o yüzden. Black opium güzel kokuyor tatlı bir kokusu var ağır gibi ama asla ağır değil. Chloe nin büyük şişesini kullanıyorum onu çok beğeniyorum güzel fesh kokuyor ama küçüğü daha güzeldi bir dahakine onu alacağım. Libre zaten favori parfümüm aşırı güzel
karanefek mommandboy Yves rocher evidence yaz kış her zaman kullanabileceğin mükemmel bi koku çok kalıcı .Aynı kokunun vücut kremiyle kullanırsan bide harika
maysamoms33 karanefek birde kendi sayfasında googleden bakınca 4 küsür set mesela çantalı felan ama trendyolda aynı kendi satıcısı 2 küsür anlamadım neden öyle
eminenrklnc Lancome idole ve ysl black opium kullanıyorum ama black opium tam bi kış kokusu, biraz ağır. Idole hafif, temiz bir koku tavsiye ederim
tarana19 mommandboy Yves Rocher-in parfumlerini kullanıyorum, doğal kokuları var. Bebeğimi de rahatsız etmiyor.