momiss Kızlar ilk ayakkabı olarak bunu aldım ama sizce rahat edebilir mi bilemedim.denedik zor yuruyur gibi alismadigi için midir yoksa ağır mi gelmistir
bsrkn momiss ilk adım ayakkabısı olarak çok uygun bi ayakkabı değil öncelikle tabanı yüksek ve burun kısmı dar. Önü geniş ve yumuşak tabanlı bi ayakkabı seçmelisiniz. Bunu biraz daha ileride giyer
ayisit momiss tabanı çok kalın gibi geldi. İlk adım ayakkabısı tabanı böyle olmamalı. Daha düz bir şey tercih etmelisiniz ve anatomik yapıda olmalı örneğin vicco markasına bakın.
cakebabe momiss ben az önce bu ikisini aldım direk ilk adım ayakkabısı diye aratın bu biraz zorlar şuan
Usnac1995 momiss İlk adım değil, büyüyünce bile rahat olur gibi durmuyor bence. Vicco anka diye aratın, bu çok iyi.